جکوزی


جکوزی در لغت به معنای وانی است که آب گرم و حرارت دیده را به بیرون پرتاب میکند که معمولا جنس آن از پشم شیشه و یا اکرولیک ساخته می شود.کاربری جکوزی نیز به همین صورت است.عمده تفاوت جکوزی با استخر در دمای آب درون آن است.آبی که درون جکوزی ریخته می شود دارای دمایی بین 36 تا 40 درجه سانتی گراد می باشد که در مقایسه با دمای آب استخر بسیار بالا می باشد.


ضد عفونی کردن آب جکوزی:


 به دلیل دمای بالای آب جکوزی برای ضد عفونی کردن آن به جای کلر از برم استفاده می شود که دارای پایداری بیشتری در دمای بالا می باشد.هیپوکلریت لیتیم یکی دیگر از از مواد ضد عفونی کننده آب جکوزی محسوب می شود که به خودی خود پایدار بوده ،خورنده نیست و حلالیت بسیار بالایی دارد.


پمپ گردش آب:


پمپ یکی از مهم ترین تجهیزات جکوزی محسوب میشود.در جکوزی ها بیشتر از پمپ های دو سرعتی استفاده میشود.چرا که سرعت بالا برای ماساژ ملایم و به گردش در آوردن آب در زمان فیلتر کردن آب ضروری است.


جت های پاشش:


جت های پاشش یکی از مهم ترین ها در اجزای جکوزی محسوب میشود چرا که در صورت عملکرد نادرست تاثیر آب درمانی و لذت بخش از استفاده از جکوزی تا حد زیادی پایین خواهد آمد.جت ها به منظور ماساژ پشت ، گردن و یا پا مورد استفاده قرار میگیرند.


جکوزی پیش ساخته:


جکوزی های پیش ساخته قابل حمل، نیاز به هیچ گونه لوله کشی خارجی، حفاری و یا برق کشی ندارند و به طور مستقیم به پریز برق خانه وصل شده و به راحتی توسط چند نفر قابل حمل هستند. بنابراین شما می توانید آنها را در تابستان در خارج و در زمستان در داخل خانه استفاده کنید. 


تجهیزات جانبی:


چراغ ها با رنگ های مختلف میتوانند زیبایی خاصی را به جکوزی ببخشند و محیط را دلنشین تر کنند.کنترل تعداد جت ها و محل آنها را نیز میتوان از طریق نصب کنترل لمسی دیجیتال کنترل کرد.نصب ژنراتور نیز برای تزریق خودکار ضد عفونی کننده بسیار کارآمد خواهد بود.

امروزه بیشتر کسانی که قصد  باغ ویلا در شهریار و  باغ ویلا در ملارد و محمدشهر را دارند، به وجود استخر و جکوزی در محوطه باغ اهمیت ویژه ای می دهند،مشاوران املاک سها با ارائه ی باغ ویلاهایی که دارای استخر و جکوزی با تجهیزات و امکانات مدرن است در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

 


و باغ ویلا در غرب تهران جکوزی ,استفاده ,دمای ,عفونی ,استخر ,کنترل ,جکوزی محسوب ,محسوب میشود ,عفونی کننده ,عفونی کردن ,جکوزی محسوب میشود منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه پرشین اسپرت دانستنی ها دهنه سر سفید رود خرید و فروش املاک تجاری مسکونی شمال ,لاهیجان دانلود جزوات و پاورپوینت پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تو بهترین خرید رو از ما داشته باش بهترین سایت خرید اینترنتی انواع ریموت کنترل جرثقیل