چهاردهمین نمایشگاه صنعت خودرو در اصفهان

چهاردهمین نمایشگاه صنعت خودرو در اصفهان از دیروز آغاز شد و تا 6 بهمن ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه با حضور 10 شرکت کننده برتر کشور برگذار شده است که دستاورد های صنایع خودروسازی داخلی و همچنین محصولات واردکنندگان و نمایندگان خارجی را به نمایش گذاشته اند.

شرکت هایی که در چهاردهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان حضور به عمل آورده اند عبارتند از : ایران خودرو ، سایپا ، کرمان موتور ، مدیران خودرو ، کارمانیا ، آرمان موتور کویر، آرین موتور ، نگین خودرو ، بهمن موتور و پرشیا خودرو و همچین شرکت ستاره ایران نماینده محصولات مرسدس بنز در ایران به دلیل ممنوعیت واردات خودرو های این شرکت از حضور در این نمایشگاه بازماند.

گفتنی است خودرو های برقی تولید ایران نیز توسط شرکت الیز خودرو نیز در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد.

در نمایشگاه اصفهان ، سایپا با خودرو های جدید چانگان و سیتروئن حضور پیدا کرد و ایران خودرو علاوه بر محصولات خود خودرو های ایکاپ فرانسه را نیز عرضه کرد.

کرمان موتور نیز با محصولات هیوندای، لیفان و جک و مدیران خودرو با محصولات ام وی ام و چری و همچنین شرکت کارمانیا با برند BYD حضور پیدا کردند.

شرکت پرشیا خودرو با رونمایی از محصولات بی ام و و آرمان موتور کویر با خودرو های جدید لوکسژن تایوانی و نگین خودرو از خودروی جدید مگان رونمایی کردند.

تصاویر خودرو

نمایشگاه اصفهان

نمایشگاه اصفهان

نمایشگاه اصفهان

نمایشگاه اصفهان

نمایشگاه اصفهان

نمایشگاه اصفهان

نمایشگاه اصفهان

نمایشگاه اصفهان

نمایشگاه اصفهان

نمایشگاه اصفهان

 

 


سایت خودرو خودرو ,نمایشگاه ,شرکت ,محصولات ,موتور ,اصفهان ,چهاردهمین نمایشگاه ,صنعت خودرو ,نمایشگاه صنعت ,پرشیا خودرو ,حضور پیدا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه سایت بلاگ بیست ginseng وان ایکس بت فارسی همه چی موجوده ایا فردا تعطیل است؟ رسانه سلطان موزیک خرید ضایعات آهن و قراضه در اصفهان beautiful-codes-blog